Banki na każdej ulicy – Bank Zachodni WBK

Banki na każdej ulicy – Bank Zachodni WBK

BZ WBK stawia sobie w tym roku za cel nie tylko większą liczbę punktów partnerskich, ale także podniesienie efektywności już działających placówek.

– W poprzednim roku naszym głównym celem było podniesienie efektywności placówek już działających i z przyjemnością mogę powiedzieć: udało się nam! Partnerzy BZ WBK generują coraz wyższą sprzedaż a co za tym idzie coraz więcej zarabiają. Nadal będziemy umacniać istniejące placówki jednocześnie chcemy otwierać nowe w wybranych przez nas miastach – mówi Kamil Polikowski, dyrektor biura rozwoju placówek partnerskich BZ WBK.

Strategia banku zakłada otwarcia w miastach powyżej 10 tys. mieszkańców, gdzie nie ma placówek BZ WBK, ani Kredyt Banku. W marcu BZ WBK uruchomił 8 nowych punktów m.in. w Policach, Sławnie, Jędrzejowie i Mińsku Mazowieckim.

– Biznes bankowy jest nadal intratnym zajęciem. Dzięki szerokiej i bardzo dobrze skonstruowanej ofercie produktowej możemy pochwalić się dużą liczbą klientów, a partnerzy dużymi zyskami. Oczywiście sukces nie przychodzi łatwo. Potrzeba zaangażowania, znajomości rynku na którym chce się działać i trzeba mieć pomysł żeby ten sukces osiągnąć -wyjaśnia Anna Gniatkowska, menedżer ds. sprzedaży i rozwoju sieci.

Osoby zainteresowane otwarciem placówki BZ WBK nie muszą posiadać doświadczenia z zakresu bankowości, mile widziane jest jednak doświadczenie biznesowe. Przedsiębiorcy, którzy chcą podjąć współpracę, zobowiązani są do znalezienia lokalu, w którym chcieliby prowadzić działalność. Zgodnie ze standardami banku lokal powinien mieć 40-60 m2 powierzchni. Koordynator BZ WBK pomaga w uruchomieniu placówki. Partner inwestuje minimum 22 tys. zł. Starczy to na zakup mebli, sejfu, okablowania oraz ubezpieczenia gotówki. Nie ma opłaty wstępnej. Partnerowi przysługuje fundusz marketingowy, którego wysokość zależy od inicjatyw właściciela placówki oraz decyzji regionalnego menedżera.

Facebook Comments

Artykuły użytkownika

Facebook Comments