Strona www i marketing internetowy

Strona www i marketing internetowy

Nawet najbardziej udana kampania reklamowa w mediach lokalnych nie gwarantuje obecnie naszej firmie sukcesu. Media lokalne (i to zarówno radio, jak i telewizja) nadal są oczywiście bardzo ważne, ale niewątpliwie Internet przejął inicjatywę. Dziś dostęp do globalnej sieci ma ponad połowa Polaków wśród których zapewne są klienci naszego przedsiębiorstwa. Aby do nich trafić, nie wystarczy jednak ciekawa strona internetowa. Takie rozwiązanie stosowane jest już praktycznie przez wszystkich przedsiębiorców i w dzisiejszych warunkach stanowi ono jedynie wstęp do sukcesu, a nie jego podstawę. Aby dotrzeć do jak największej liczby wirtualnych klientów należy zainwestować w marketing internetowy. Reklama w Internecie jest popularna już od wielu lat, Pozycjonowanie Bydgoszcz zajmuje się nią od kilku. Niemal natychmiast po upowszechnieniu się sieci największe firmy rozpoczęły rozsyłanie ofert reklamowych za pośrednictwem poczty elektronicznej, a agencje interaktywne zaczęły prowadzić specjalistyczne badania mające przynieść odpowiedź na pytanie o to, która reklama internetowa jest najlepsza. Odpowiedź ta zmieniała się zresztą wraz z upływem czasu i popularyzacją samego Internetu. Dziś reklama w Internecie w postaci „wyskakujących okienek” i ofert zapychających skrzynki mailowe nie robi już na nikim wrażenia, a agencje reklamowe prześcigają się w pomysłach na nowe, skuteczne sposoby oddziaływania na internautów. Sam marketing internetowy ciągle jeszcze znajduje się w fazie rozwoju i może się wydawać, że nie nauczyliśmy się jeszcze wykorzystywać wszystkich możliwości, jakie daje reklama internetowa. Obecnie coraz większy nacisk kładzie się przede wszystkim na to, aby internetowe kampanie reklamowe trafiały do jak największej liczby rzeczywiście zainteresowanych nimi osób. Marketing internetowy wzbogacił się o opracowania dotyczące pozycjonowania stron internetowych i kampanii linków sponsorowanych, a polityka najlepszych internetowych kampanii reklamowych odchodzi od „bombardowania” internautów setkami różnorodnych reklam na rzecz inteligentnej reklamy odpowiadającej ich zapotrzebowaniu. Reklama w Internecie ma być zatem przede wszystkim skuteczna i pozytywnie przyjmowana przez samych internautów. Jak widać sposób, w jaki postrzegana jest reklama internetowa nieustannie się zmienia, a kolejne etapy jej rozwoju mogą być korzystne nie tylko dla samych reklamodawców, ale i zwykłych użytkowników globalnej sieci.

Facebook Comments
1 comment

Artykuły użytkownika

Facebook Comments