Superstek dla podniebienia

Superstek dla podniebienia

American Beef Club to międzynarodowa organizacja zrzeszająca producentów, dystrybutorów i restauratorów oferujących potrawy z oryginalnej amerykańskiej wołowiny. Oznaka nie tylko prestiżu, ale przede wszystkim jakości uznawanej w renomowanych restauracjach na całym świecie. Jednak nawet Amerykanie nie kryli swego zdziwienia, kiedy okazało się, że największa klubowa sieć powstała nie gdzie indziej jak w… Polsce.

To doskonałe podsumowanie dotychczasowej ponad dziesięcioletniej działalności płońskiej firmy, ukoronowane tytułem Dystrybutora Roku 2000 przyznanym przez Amerykańską Federację Producentów i Eksporterów Mięsa.

Właśnie z inicjatywy tej organizacji powstał American Beef Club, którego logo jest uznanym, międzynarodowym znakiem jakości. W Polsce początkowo mięso oznaczone znakiem High Quality Meat zadomowiło się głównie w najdroższych warszawskich restauracjach – w hotelu Mariott, Bristol, Victorii. Z czasem jednak, dzięki solidnej dystrybucji i marketingowemu wsparciu rodzimych restauratorów w postaci np. specjalnych wkładek do kart menu mięso trafiło „pod strzechy”. Choć wyroby te znajduj ą się raczej na górnej półce cenowej, restauratorzy zgodnie podkreślają, że nieraz mimo wyższych cen w karcie niż na inne dania amatorów nie brakuje, wręcz przybywa. W Polsce jednak można znaleźć ogromną ilość miejsc z dobrym jedzeniem. Często wystarczy jedynie sprawdzić Poznań gdzie jeść. Z myślą o racjonalnym wykorzystaniu produktów i co za tym idzie jak najniższych kosztach (tzw. food cost) firma wraz z najlepszymi Szefami Kuchni prowadzi w całej Polsce serie szkoleń pokazujących właściwe metody przyrządzania mięsa HQM będące prawdziwą skarbnicą pomysłów jak wykorzystać w kuchni produkty do „ostatniego plasterka”.

Facebook Comments

Artykuły użytkownika

Facebook Comments